luni, 12 aprilie 2010

cluj napoca

sunt in cluj. e fain orasul, ma simt bine aici, imi da senzatia ca nu mai sunt in romania. cladirile sunt frumoase, au curti interioare, asa cum am vazut la budapesta. oamenii sunt calmi, nu agitati ca in bucuresti. stau la un hostel in centru, e curat, ieftin, conditii foarte bune. am fost la iulius mall, mi-am luat cateva cutiute de la demmers si carturestiul de aici (cu ursuleti, dragon, bambus si lalele), un tricou rosu cu scris si o bluza albastra cu maneca lunga de la magazinul broadway, aveau reduceri. am mancat la mc donald's, doner, am facut multe poze, m-am plimbat pe stradutele din tot centrul, am urcat pe cetatuia unde ti se dezvaluie ochilor o panorama impresionanta asupra orasului, m-am intalnit cu doi prieteni si am cunoscut altii, am facut sex in fiecare zi, am mers foarte mult pe jos, m-am plimbat prin parcul central, in gradina botanica care este superba mai ales ca are o mica gradina japoneza, am ajuns in cateva cartiere, deja am invatat orasul. mi-ar placea sa ma mult aici, e mult mai cool.

Niciun comentariu: