vineri, 5 iunie 2009

sauna, sex, shopping

am fost plecat in vacanta la budapesta si viena pentru 8 zile. trebuia sa ies afara ca nu mai suportam nimic aici. m-am revazut cu prietenii mei de acolo, mi-am facut alti prieteni noi, totul a fost frumos, chiar si lunga calatorie cu trenul de 15 ore. romania este frumoasa ca peisaj natural, mai ales in acet sezon al inceputului de vara cand totul este verde si inflorit. de-a lungul caii ferate erau multi maci, rosul lor specific imi place mult, arbusti de iasomie si soc. cfr-ul a schimbat vagoanele vechi si urate cu unele noi, dotate cu scaune plusate, priza, aer conditionat, masuta, usi electrice. in budapesta m-am cazat la un hostel ieftin. toata ziua ma plimbam prin oras, magazine sau mall-uri. am fost la ikea care mi s-a parut mult mai frumos fata de ikea nostru, cu mult mai multe produse care aici nu au ajuns si mult mai ieftine. in sauna 69 am cunoscut un tip din africa de sud, gen italian, ne-am placut reciproc si doua zile am fost cu el. a fost mult mai fun impreuna. am mers cu el la strand pe insula margareta, la pizza, bistro gay friendly si o noapte am dormit la el la hotel de 4 stele. dimineata am savurat o cafea dubla cu lapte in lounge-ul hotelului. la viena am ajuns in numai 3 ore cu trenul maghiar mav-start. am stat acasa la un prieten roman. viena este un oras superb, plin de cladiri monumentale, parcuri, fantani, statui, istorie. se vede ca a fost capitala unui imperiu. am fost la palatul schonbrun unde m-a impresionat imensa gradina si vederea panoramica asupra orasului. am facut multe poze, shopping de la indragitele mele magazine h&m, springfield si new yorker, am avut noroc sa gasesc reduceri, mi-am luat haine frumoase. intr-o seara cand ma intorceam de la celebra sauna kaiserbruendl, am gasit pe strada o bacnota 5 euro. tot timpul am norocul sa gasesc cate ceva pe strada. vremea a fost superba, soare, cald, doar cand m-am intors au venit ploile. de la viena la budapesta am luat trenul austriac obb railjet, o bijuterie de tren, nici nu simteai ca mergi pe sine.
cand m-am intors in bucuresti, dupa cateva zile am cunoscut un cuplu austriac-polonez cu care m-am futut, doua nopti la rand, intr-un super 3 some, eu la mijloc. am devenit prieten cu ei si abia astept sa-i revad. au stat la novotel, dragut hotel. imi place sa ma fut in hoteluri, putine sunt cele unde nu am ajuns, inca.
am tras o gramada de muzici noi: blackbud, bowerbirds, grizzly bear, iamx, jarvis cocker, jay jay johanson, kasabian, manic street preachers, maximo park, national skyline, oh land, phoenix, placebo, the lovetones, the maccabees, the rumble strips, the script, tori amos, trip, viva voce.
un prieten mi-a facut cadou parfumul black xs de la paco rabanne, imi place mirosul lui salbatic, senzual, dulce-acrisor.

Niciun comentariu: