marți, 9 iunie 2009

jad & onix

desi meteorologii anuntau canicula, ieri a plouat in averse mai toata ziua. fulgerele ce se intindeau ca niste paienjeni pe cerul plumburiu, traznete puternice, norii cenusii si reprizele de ploi torentiale, au facut ca ziua de ieri sa arate destul de apocaliptic. insa dupa ploaie intotdeauna apare soarele. amenintatorii nori s-au risipit lasand cerul bleu limpede. azi va fi o zi cu soare, exact cum imi place.
in locul revistutei j'adore a aparut shopping report. nu stiu de ce aceasta schimbare, mi se pare aceasi marie cu alta palarie, insa este binevenita ca reper de actualitate in shopping & style. la cinema pro am avut norocul sa gasesc noul numar time out. de cand apare lunar, a devenit o raritate. mi-am luat de la targul colectionarilor o bratara dzi cu 8 brosute din jad verde, simbol de noroc, bunastare, prosperitate, afaceri profitabile si cativa elefanti din onix verde-maro, simbol protector si al fertilitatii. i-am asezat pe rafturi printre sticlutele de parfumuri si alte obiecte decorative. sper sa ma apere de rele, cred in puterea lucrurilor bune. in thailanda si india elefantul simbolizeaza loialitatea, intelepciunea, stabilitatea si eleganta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

misto elefantzelul ;-)