luni, 8 iunie 2009

guerlain

in viena am descoperit pe una dintre stradutele din centru o mica parfumerie douglas ceva mai speciala. aflata intr-o cocheta casa veche din secolul 19, avand interiorul si mobila veche, probabil din anii interbelici, gandul m-a dus imediat la acele farmacii vechi din copilarie ale anilor 70-80. ce m-a surprins mai mult a fost standul guerlain. erau asezate frumos multe dintre parfumurile vechi ale casei, parfumuri pe care nu le-am vazut si mirosit de multi ani: chamade, jardins de bagatelle, jicky, l'heure bleue, mitsouko, nahema, vol de nuit. toate aceste testere erau in sticlute de metal auriu de-o eleganta emblematica casei guerlain. mi-am bagat nasul in ele inspirand adanc din fiecare pentru a-mi improspata memoria olfactiva. un adevarat regal de incantare a celor mai rafinate parfumuri. trecuse in jur de 10 ani de cand nu mai mirosisem aceste rare bijuterii. iubesc parfumurile guerlain, am un mare respect fata de aceasta valoroasa casa. personal, sunt innebunit dupa l'heure bleue, l'instant de guerlain, shalimar si habit rouge. reintalnirea neasteptata cu aceste miresme senzuale mi-a extaziat simturile, purtandu-ma spre lumea de vis a neuitatelor esente de-o eleganta si rafinament aparte. cu siguranta mi-ar placea sa ajung la paris pentru a vizita luxosul boutique guerlain de pe celebrul avenue des champs-elysees.

Niciun comentariu: