marți, 16 iunie 2009

kabaret / kaas

am fost duminica la concertul patriciei kaas, superb, o mare lectie de stil, rafinament, eleganta, feminitate, fetisuri, kabaret, rhythm & blues. patricia este una dintre cantaretele mele preferate, o ascult cu aceasi placere din '91. cel mai recent album este un omagiu adus magnificilor ani '30 si celebrelor dive acelor ani: greta garbo, coco chanel, marlene dietrich, suzy solidor, martha graham, louise brooks, femei fatale, independente, care-si stiau scopul in viata. emotionante si frumose, cele 13 cantece sunt o calatorie imaginara intre berlin-paris-buenos aires, un pasionant melange de kabaret cu accente electro. prezentand o coregrafie eclectica de dans contemporan cu accente de balet, imbracata in cateva superbe rochii lanvin, patricia ne-a oferit un spectacol captivant, elegant, glamour si modern. piesa de rezistenta a scenografiei este stralucitorul candelabru art deco, incadrat perfect in decorul rafinat. un mare bravo mademoiselle chante le blues.
ieri am dat o raita prin militari shopping. de la c&a mi-am luat doua tricouri unicolor, unul bleo-albastru si altul roz-corai. stau forte bine pe mine, mulate, asa cum imi place.
cele mai recente trupe/albume/single's descarcate sunt: a-ha, blur, depeche mode, dirty projectos, florence and the machine, iamx, moby, pet shop boys, regina spektor, royksopp, sebastien schuller, sophie ellis-bextor, troels abrahamsen, unkle, vib gyor, when saints goes machine.
recomandare: piesa patriciei cu care a participat la eurovision, et s'il fallait le faire.

Niciun comentariu: