miercuri, 17 iunie 2009

ikea, reserved, bookfest

azi am fost la ikea ca nu mai trecusem de vreo trei saptamani, trebuia sa dau o raita sa ma pun la curent cu noutatile, parca presimteam ca o sa gasesc ceva frumos. mi-am cumparat o perna lunga pe care o vazusem la ikea din budapesta cand fusesem cu prietenii mei maghiari. perna asta are imprimate mai multe cercuri si flori stilizate, multicolore, gen pop art, este tocmai buna pentru canapeaua mea. am mai gasit o tava cu elefanti colorati, foarte draguti. de cum le vazusem la budapesta mi le-am dorit, bine ca le-au adus si la noi, acum le am si sunt fericit. apoi am intrat in mall baneasa. la pull and bear aveau ceva haine dragute dar scumpe, in schimb la reserved au inceput marile reduceri. am gasit jeansi indigo la un pret nesperat de bun si un tricou polo in dungi negre-albastre-gri. le-am probat si le-am cumparat. cu ofertele astea te intalnesti o singura data. cand imi place ceva si daca nu este scump, nu mai stau pe ganduri, imi iau. banii oricum se duc, cel putin raman cu un lucru frumos de care ma bucur si ma simt bine. am intrat la douglas sa mai miros cateva parfumuri si apoi m-am mai fatait prin feeria. deja ma suna un prieten sa ma intalnesc cu el, asa ca am luat-o pe jos inapoi catre oras. cand am ajuns la piata presei am intrat la romexpo pentru bookfest. daca tot eram in zona trebuia sa vizitez targul de carte. de la nemira mi-am luat cu o reducere de 20% trei carti din seria ghidul xenofobului: austriecii, francezii si spaniolii. sunt o capodopera in miniatura, un univers in format de buzunar, micile calitati si marile defecte ale omenirii, intr-o calatorie sarmanta si ireverentioasa, plina de umor si onestitate. tocmai bune de citit in vacanta. de la polirom am vrut sa-mi iau o carte pe care mi-o doresc mai demult, insa mi s-au parut la acelasi pret ca in librarii. m-am uitat si la humanitas dar nici un titlu nu mi-a atras atentia in mod deosebit. dupa ce m-am uitat si pe la alte edituri, m-am intors catre casa tot pe jos, am vrut sa fac cat mai multa miscare. am avut o zi frumoasa.

Un comentariu:

bogdan spunea...

pari gay