vineri, 5 iunie 2009

storm

serile trecute s-a napustit asupra orasului o puternica furtuna cu ploaie torentiala si traznete. timp de mai bine de o ora bucurestiul a fost maturat si innundat de aceasta furtuna. eu plecasem sa ma intalnesc cu o prietena si a trebuit sa intram intr-un magazin pentru a ne adaposti de furia naturii. acasa lasasem fereastra larg deschisa, pentru ca atunci cand am plecat vremea era frumoasa, iar cand m-am intors am gasit dezastru, aproape totul era ud. cartile, revistele si hainele au scapat. in schimb monitorul de la computer si tastatura nu au avut aceasi soarta, s-au ars. a doua zi am mers la altex de unde mi-am luat un monitor nou, am avut norocul sa gasesc promotie si un pret convenabil. de la carrefour mi-am luat tastatura, ieftina si simpla. bine ca am avut stranse tichetele cadou care mi s-au dat de la serviciu, pentru ca stau prost cu banii. da sunt foarte multumit de noul monitor flatron slim 19". m-am gandit ca alti oameni au ramas cu casele distruse sau deloc fara casa dupa tornade, tsunami-uri sau alte nenorociri ale naturii. poate chiar era timpul sa inlocuiesc vechiul monitor, sa aduc o schimbare in camera si viata mea. intotdeauna incerc sa vad partea buna a lucrurilor. o schimbare in bine nu poate sa aduca decat un plus de confort. acum totul s-a uscat si arata de parca nici nu s-ar fi intamplat. ieri m-am plimbat prin cismigiu unde am vazut multi copaci rupti sau chiar smulsi din radacini si prabusiti la pamant din cauza furtunii.
de la carturesti mi-am luat o carte interesanta scrisa de controversata francoise sagan - cele mai frumoase amintiri, o serie de povestiri, imtamplari, evenimente din viata scriitoarei. o lectura placuta, nonconformista, rebela, picanta, tocmai pe gustul meu. cunoscatorii stiu de ce. avec mon meilleur souvenir.

Niciun comentariu: