miercuri, 21 ianuarie 2015

40 fabulous years

azi schimb prefixul. am implinit 40 de ani. wow. nu-mi vine sa cred. 40 de ani... varsta e doar o cifra, conteaza cu te simti, cum arati. ma simt tanar, in putere, am cea mai frumoasa varsta. cei nascuti azi sunt atragatori, deschisi, ambitiosi, uneori utopici si infantili. mi se potriveste perfect. am primit pe facebook urari frumoase de la prietenii care ma cunosc. nu am facut nimic special de ziua mea. am fost la serviciu, dupa la lidl pentru ca imi era pofta sa mananc preparate din carne, mi-am luat carnati silezia, salam ardelenesc, salam cracovia, branza ricotta si iaurt grecesc. am venit acasa si am mancat ca imi era foame. ieri am fost la kaufland, mi-am luat conserve si lactate, iar de la dm mi-am luat la reduceri un gel de dus alverde coacaze, o lotiune corp balea med ultra sensitive si un balsam buze alverde merisoare-cirese. i am young, beautiful & fabulous.

Un comentariu:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI!