luni, 5 ianuarie 2015

marsala

mi-am inceput ziua cu un best of pet shop boys, intotdeauna ma binedispune muzica lor, neil tennant are o voce divina, genul disco imi da energie. beau o cafea simpla. ce bine am dormit in noile asternuturi ikea. am pus la spalat cearceaful anterior si mai vreau sa spal niste haine. o sa fac un dus, ma uit la un serial si o sa ies prin oras sa merg in magazinele cu haine sa vad ce au bagat la reduceri. la bershka am vazut haine interesante, in schimb la pull&bear nu mi-a placut nimic. culoarea anului 2015 este marsala, o nuanta pamantie de rosu bordo, este culoarea bogatiei, ofera stil, putere, hotarare, energie, intimitate si confort. am cunoscut un baiat de 25 ani, masculin, solid, paros, am fost la el de doua ori, ne-am futut pana nu am mai putut, a fost super, ma simt bine cu el, imi cam place de el, poate se leaga ceva. mi se scoala pula cand ma gandesc la el. sper sa ma vad serile viitoare cu el, sa ne futem bine asa cum ne place.

Niciun comentariu: