duminică, 4 ianuarie 2015

a new good year

la multi ani 2015! imi doresc doar un an mai bun. de restul ma ocup singur. a nins, a fost foarte frig pana la -20 grade, lacurile au inghetat. au inceput reducerile. de la h&m mi-am luat un set de doua sosete groase cu lana gri inchis, un tricou marinaresc in dungi alb-rosu, un hanorac tricotat negru-cenusiu cu trei nasturi verticali la gat, un pulover jacheta bleumarin cu fermoar. de la ikea un prosop rosu si o lenjerie de pat alba cu flori mici rosii. de la carturesti cartea scrisa de peter mayle - provence de la a la z, am inceput sa o citesc. am (re)vazut mai multe filme si documentare. am mancat piftie, salata de boeuf, sarmale, friptura de curcan, cozonac, tort, biscuiti oreo, nu am facut foamea. ar trebui sa slabesc vreo 5 kg. in urmatoarele trei luni vor fi lansate noile albume guster, noel gallagher's high flying birds, madonna. apar noile parfumuri cartier la panthere eau de parfum legere,  giorgio armani si eau de toilette, hugo boss hugo woman eau de parfum, bottega veneta pour homme extreme.

Niciun comentariu: