marți, 20 ianuarie 2015

new fragrances

azi noapte am dormit la ursulet. m-a futut aseara si dimineata. ce bine e sa te trezesti cu o pula sculata langa tine. imi place mult sa fac sex si ma simt minunat dupa. imi da energie, ma regleaza. ieri mi-am luat la reduceri de la h&m o bluza bleumarin cu imprimeu si manecile gri inchis, un pantalon logg regular fit bleumarin din bumbac si in; de la pull&bear pantofi din piele intoarsa albastru deschis foarte frumosi, eleganti si usori; de la dm crema de fata zi balea men fresh hydro gel, crema de fata noapte balea men energy q10, gel de dus balea men fresh 3in1. apar noile parfumuri eau de cartier vetiver bleu cartier, lapidus pour homme gold extreme ted lapidus, a*men ultra zest thierry mugler, burberry brit rhythm for him intense, eclat d'arpege pour homme lanvin, paradise bay for men karl lagerfeld, ange au demon le parfum & accord illicite givenchy, azzaro pour elle, boss jour pour femme lumineuse hugo boss, boucheron quatre, bvlgari aqva divina, burberry brit rhythm for her floral, dolce floral drops dolce&gabbana, hilfiger woman flower marigold tommy hilfiger, la petite robe noire ma robe petales eau fraiche guerlain, paradise bay for women karl lagerfeld. se anunta o primavara plina cu noi arome parfumate. am noile albume bjork, guster.

Niciun comentariu: