marți, 13 ianuarie 2015

the imitation game

de cateva zile vremea s-a incalzit considerabil, ziua e chiar placut. mi-am luat haine la reduceri. de la h&m o bluza de corp basic bleu, un hanorac gros basic gri deschis cu fermoar, un pulover tricotat bleumarin elegant, un pulover cu lana bleumarin cu imprimeu tesut un cap de cerb; de la c&a un pulover bleumarin tricotat; de la bershka o geaca eleganta cu gluga bleumarin cu negru putin mai lunga, o geaca scurta din poliester cu gluza bleumarin, mustar, visiniu, iar de la pull&bear o geaca sport din poliester cu gluga, bleu intens, o dunga alba, o dunga rosie, bleumarin. tricouri si jeansi nu mi-am luat pentru ca nu mi-au placut. de pe aoro mi-am comandat la un pret foarte bun edt midnight in paris - van cleef & arpels la 75 ml, imi place mult, da bine pe mine si e foarte persistent. de la dm mi-am luat din gama balea men active care o crema hidratanta pentru fata si o crema pentru maini. am primit un calendar cu ursuleti, foarte frumoase pozele si ursuletii. am vazut filmele: before i go to sleep, big eyes, the imitation game, pride. au inceput noile sezoane din girls, looking, house of lies. intr-o seara am fost la ursuletul tanar, m-a futut de doua ori, am ramas de am dormit cu el, totul a fost bine insa de atunci nu a mai dat nici un semn. aseara a venit la mine un tip tanar dragut, l-am futut de doua ori, stia sa o ia bine. in fiecare seara ma uit la filme.

Niciun comentariu: