luni, 2 februarie 2015

casual chic

ploua de cateva zile, uneori iese timid soarele, alteori bate vantul, insa nu e frig. sper sa nu mai ninga ca nu mai vreau sa vad zapada. nici umezeala asta nu-mi place insa o prefer in locul zapezii. astept cu mare nerabdare venirea primaverii, vremii frumoase, insorite, calde, verdele crud, copacii infloriti, iti da un tonus bun, renasti la viata. dupa job am venit acasa, am revazut multe filme, cam doua pe seara. doar in zilele libere am mers prin oras, malluri. la reduceri nu am mai gasit nimic care sa imi placa. magazinele au adus colectia de primavara, nu am vazut nimic interesant. de la h&m afi mi-am luat pantaloni slim fit gri inchis. uneori nu am chef de jeansi si atunci imbrac pantaloni eleganti-casual. apar noile parfumuri diesel loverdose red kiss, kenzo jeu d'amour eau de toilette, flower by kenzo l'eau originelle, exraordinary oscar de la renta, jardin precieux givenchy, l'extrase nina ricci, acqua di gio profumo giorgio armani, chopard 1000 miglia extreme, gentlemen only casual chic givenchy, tom ford noir extreme. am noile albume bjork, gaz coombes, the charlatans, madonna.

Un comentariu:

cipri ...din cluj ....acum din arad.... ca dee ...viata te poarta spunea...

servus George la multi ani si sanatate ....tot in mansarda?