marți, 3 februarie 2015

ghiocei

au iesit ghioceii, vestitorii primaverii, dragalasii, cu capusoarele lor albe, mici, firave, gingase. azi a fost o zi destul de frumoasa pentru inceput de februarie, cateva ore a fost soare. am umblat prin oras, mall promenada, de la bershka mi-am luat la reduceri un hanorac subtire cu fermoar gri deschis cu gluga si manecile visinii, un pulover subtire bleumarin cu dungi albastre, le stiam si am avut norocul sa le gasesc aici, de la dm un gel hidratant de fata balea men energy q10 cu cafea verde, la pull&bear uniriea am gasit la reduceri jeansi albastri regular fit cu fermoar rosu pentru primavara. ieri am futut doi tipi tinerei. am primit un nou ursulet maro are caciulita si este imbracat in constum rosu in carouri. o prietena mi-a dat o punga de biscuiti barilla cu bucatele de ciocolata in ei foarte buni. kylie a scos o melodie disco cu giorgio moroder foarte frumoasa right here, right now imi vine sa dansez cand o ascult.

Niciun comentariu: