sâmbătă, 2 februarie 2013

different pulses

daca totul ar fi dupa cum vrem noi atunci ce bine ar fi. te simti fericit cand ceva iti iese dupa cum ai vrut. insa nu intotdeauna lucrurile merg intocmai bine iar atunci se pot produce adevarate tragedii. nu e usor sa ajungi la o impacare cu tine insuti, sa te accepti asa cum esti, sa-ti stapanesti demonii, iar apoi sa traiesti intr-o armonie cu tot ce te inconjoara. uneori lucrurile sunt complicate, te poti simtii coplesit de probleme, invins, singur, trist. trebuie sa te gandesti ca totul are o rezolvare, ai rabdare, intotdeauna lucrurile se indreapta si se ivesc noi oportunitati. dupa ploaie iese soarele. asa-i in viata. when everything looks wrong be yourself and do something you like, everything will be ok in the end. am tras noua compilatie les inrockuptibles objectiv frumoase piesele alese/propuse de revista franceza, asa am aflat despre cateva trupe noi: everything everything, kodaline, local natives, rachel zeffira. am noul single depeche mode, yann tiersen. mi-am propus ca luna februarie sa fie pentru mine luna iubirii.

Niciun comentariu: