marți, 19 februarie 2013

the garden

ma uit la un documentar despre gradinile francezilor, imi dau seama cat de mult imi plac gradinile, florile, fructele, legumele, copacii, verdele, natura, cat de mult pierdem noi cei ce traim in orase aglomerate sufocate de poluare, civilizatie, betoane, suntem prizonierii evolutiei tehnologice, a ritmului cotidian alert ce ne face psihotici, am uitat simpla placere de a sta relaxati intr-o gradina si a admira o floare. nu trebuie sa pierdem contactul cu natura pentru ca atunci suntem distrusi. desigur este multa munca intr-o gradina insa satisfactiile sunt pe masura efortului depus. nimic nu se compara cu frumusetea naturala a florilor, culorile si parfumul lor superb, cu pomii fructiferi din care culegi fructe coapte, zemoase, plantele aromatice sau atunci cand stai la umbra unui copac intr-o zi torida de vara. strainii au un cult al gradinilor, pretuiesc fiecare petec de pamant, pentru ei gradinaritul este o mare pasiune. i love flowers.

Un comentariu:

R. spunea...

si mie imi plac gradinile. de multe ori imi imaginez un oras gigantic, futurist dar cu arhitectura babiloniana, cu gradini suspendate, totul verde, un rau mare serpuind. imi place betonul, aspectul curat, dar cu verde, plante, modern. natura...e a naturii.