marți, 12 februarie 2013

elephant stone

mi-am strans aranjamentul de craciun de pe etajera de la geam si am facut altul pentru valentine's. ieri mi-am luat un mic glob cu doi ursuleti inauntru (el si ea) sunt dragalasi si un mic ursulet de plus alb care tine in maini o inima rosie pe care scrie love, este un scump. am vazut doua carti noi scoase de nemira ce mi se par interesante si mi  le-as lua: sapte povesti de dragoste si despre suflet - mic tratat de mari idei. de la auchan mi-am luat un pachet de cafea alvorada, nu am mai baut de multi ani cafeaua asta insa este wiener kaffee iar pe vremuri era buna si un gel de dus cu lapte si migdale dulci, imi place cum miroase dulce-amarui. a inceput sezonul doi din serialul touch. intr-o saptamana ma uit la serialele: californication, girl, house of lies, revenge, once upon a time, deception, the following, the carrie diaries, raising hope, white collar, arrow, arctic air, the vampire diaries, spartacus, touch. serile trecute am ascultat albumele depeche mode de la celebrul violator incoace, mi se facuse dor de muzica lor. astept sa aud cum suna noul lor album delta machine. am descoperit o noua trupa care imi place mult elephant stone, au doua albume iar muzica lor mi se pare ca aduce cu the charlatans si kula shaker, merita ascultati. tot ca noutati imi plac balthazar, boy omega, craft spells, everything everything, foals, indians, kodaline, lavender diamond, little comets, lone wolf, local natives, sea wolf, summer heart, temples, the 1975, toy. in curand vor iesi noile albume johnny marr, atoms for peace, dido, stereophonics, hurts, john grant, david bowie, suede, depeche mode, the strokes, phoenix. m-am tuns la chelie si umblu nebarbierit, arat mai macho asa si am mare succes.

Niciun comentariu: