luni, 25 februarie 2013

first days of something

este luni, ziua pe care o uram cel mai mult pentru ca o luam de la capat cu toate activitatile cotidiene care nu ne fac nici o placere, sunt obligatii pe care trebuie sa le facem pentru a trai. c'est la vie toujours parchive. eu incerc sa vad partea frumoasa a lucrurilor, sa nu ma stresez prea mult. pentru ca tot m-a cuprins frenezia cu plantele, in teorie, am fost la anticariat si mi-am luat patru carti in engleza despre herbs scoase de editurile hermes house si rebo publishers: the complete book of herbs, the complete guide to garden herbs, dumont's lexicon of herbs, the complete encyclopedia of herbs. sunt foarte frumoase pline de poze si toate informatiile necesare. daca as avea o gradina as planta multe ierburi aromatice si flori. mi-ar placea sa ajung in provence sa miros lavanda si plantele aromatice specifice zonei. pe desktop imi pun tot timpul imagini cu campuri de lavanda. o sa caut prin hipermarketuri sau dm sapun cu lavanda, sper sa gasesc. a inceput un nou serial interesant: cult. am descoperit trupe noi misto: brothers in law, girls names, john grant, the irrepressibles, young dreams. prietenii/ele mi-au adus cateva sticle de parfum: chrome legend azzaro, eternity aqua for men calvin klein, pour monsieur chanel, tresor in love lancome, oui-non kookai. apar noile parfumuri cerruti 1881 acqua forte, prada candy l'eau, acqua di gioia eau fraiche giorgio armani. o prietena mi-a adus doi ursulteti vintage dragalasi, unul bej imbracat intr-o bluza cu dungi maro si pantalonasi cu bretele, iar celalalt este putin mai mare cu blanita maro inchis. mi-am baut cafeaua cu lapte, o doza de cola, acum beau ceai verde aromat si ma uit la seriale. for me mondays are not so bad.


Niciun comentariu: