luni, 18 februarie 2013

atoms for peace

serile trecute m-am uitat la noul film james bond skyfall, nu mi-a pus nimic, actiune, putin suspans, realizat clasic si lipsit de glamour. sambata dupa-amiaza am mers la ikea am mancat chiftelute suedeze cu piure de cartofi, apoi am dat o tura de mall, de la h&m men mi-am luat un tricou basic albastru inchis, o curea rosie din bumbac si chiloti beckham men's briefs gri inchis. de la libraria nemira de pe magheru mi-am luat cartile despre suflet si sapte povesti de dragoste pe care le-am si citit. la douglas am testat noul parfum jour d'hermes, un floral destul de greu, construit numai din flori albe, nota predominanta fiind un buchet de crini albi; dior homme cologne, citric-mosc, elegant si noul davidoff the game, aromatic-lemnos, senzual. va apare dark obsession for men calvin klein, o compozitie aromatic-oriental-lemnos cu mandarina, guarana, absint, salvie, rasina de brad, vetiver, labdanum, vanilie si piele. un amic mi-a dat trei body lotion eau d'orange verte hermes, miller harris citron citron, ren neroli and grapefruit cu care ma dau pe maini. beau ceai verde cu flori de iasomie. am noile albume atoms for peace, deep forest, johnny marr.

Niciun comentariu: