luni, 28 ianuarie 2013

tales of winter

afara ninge marunt, des, linistit. totul e acoperit cu un covor de zapada proaspata, curata, alba. beau cafeaua de dimineata si ma uit la seriale. mi-am facut si ceai verde. am mai dat o tura prin malluri insa nu am vazut nimic interesant care sa ma tenteze. la sephora am testat valentina assoluto valentino, este floral-oriental-chyprat, se simte puternic iasomia, tuberoza, vanilia, mi-a placut cum se fixeaza pe piele. va apare o noua versiune ceva mai light, primavaratica, floral-ambrata, se va numi valentina acqua floreale, sunt sigur ca va fi la fel de senzuala. tot ca noutati vor apare dahlia noir l'eau givenchy, floral-chyprat si 1 million intense paco rabanne, lemnos-condimentat-piele. se pare ca fiecare casa si-a propus sa aibe in portofoliu un parfum l'eau, astea sunt tendintele, pana la urma doamnele iubesc apele florale proaspete, feminine, elegante. am vazut documentarele the rape of europa ce prezinta furtul masiv de arta facut de nazisti in timpul celui de-al doilea razboi mondial si italy unpacked (3 parti) despre arta, arhitectura, traditiile, mancarea specifica dintr-o regiune. italia chiar merita vizitata, gustata. s-a terminat american horror story asylum, frumos ultimul episod, in schimb a reinceput white collar si noul sezon spartacus: war of the damned.


Niciun comentariu: