vineri, 25 ianuarie 2013

sadness in my eyes

este seara, afara e frig, se anunta ninsoare, m-am plimbat pe strazi, prin centrul vechi, am intrat la bershka, h&m, pull & bear, new yorker, douglas sa vad ce au mai adus. ma simt un pic tristut, singur, vreau un iubit care sa-mi fie alaturi, cu care sa ma vad zilnic, sa facem lucruri normale, sa ma tina in brate, sa dorm cu el, sa-mi faca viata frumoasa, sa fiu fericit. nu am asa ceva. mai tot timpul sunt singur. anul trecut in primavara am fost cuplat vreo 6 saptamani, mi-a fost foarte bine cu el, insa a plecat in olanda. cu iubitul meu actual care e insurat am o relatie mai mult de prietenie, nu este ce vreau eu, este un compromis care ma nemultumeste afectiv. viata in doi este frumoasa, iti da satisfactii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Imi place descrierea, moderna si ... si... un sentiment cunoscut pe undeva de mine (era sa spun de toata lumea, dar ...)

:) Super!