sâmbătă, 5 ianuarie 2013

one night and gone

au inceput reducerile la haine, am umblat prin malluri, magazinele mele favorite, insa nu am gasit nimic care sa-mi placa. am vazut la pull & bear un tricou albastru cu scris rosu care imi placea, din pacate nu aveau marimea mea. totusi mi-am luat de la h&m din noua colectie un tricou logg bleumarin cu imprimeu alb si am prins la reduceri o camasa divided grey visinie cu carouri negre. in ultimul timp m-am intalnit cu cativa tipi care mi-au placut, ne-am futut, a fost totul super ok, a ramas sa ne mai vedem, sa devenim amici, sa ne futem fara obligatii, insa imi dau seama ca doar eu vreau asta, din partea lor s-a asternut tacerea. pacat ca nu vor sa ma cunoasca mai bine, ma simt dezamagit. sunt realist si merg mai departe, nu s-a oprit lumea la pula lor. zilele trecute m-a futut un bulgar misto rau tipu, a fost de vis, am inceput anul foarte bine. de la straini nu am asteptari, ne simtim bine si atat, insa cu un tip care locuieste aici pot face multe daca este interesat, numai ca nu este. aseara am vazut un film interesant shame despre un tip din new york care fute tot ce prinde si nu vrea nici un commitment.

Un comentariu:

staneslas spunea...

Hey there,
Iti urmaresc blogul de ceva vreme si mi-ar placea sa te cunosc mai bine.
Stanesleas