marți, 22 ianuarie 2013

young and fabulous

azi a fost ziua mea de nastere, am implinit 38 de ani, destui zic eu desi nu-i arat, avantajul meu. multi prieteni mi-au facut urari frumoase pe facebook sau m-au sunat. nu am facut nimic special, dimineata am facut cateva cumparaturi la kaufland, am vizitat doua prietene, iar seara m-am intalnit cu prietenul meu si ne-am plimbat pe magheru. il iubesc si asta ma bucura foarte mult. de la h&m mi-am luat o curea din bumbac gri, mai am cateva alte culori, la reduceri am gasit un pantalon de pijama pufos in carouri alb-rosu-verde, iar de la pull & bear mi-am luat un tricou gri inchis cu scris alb speedway. iubitul meu mi-a facut cadou un gel de ras si un after shaving oxyance homme, iar un prieten mi-a dat un gel de dus, betisoare parfumate iasomie, lumanari parfumate vis oriental. ma simt young and fabulous. iubesc si asta e cel mai important.

Un comentariu:

Anonim spunea...

la multi ani