duminică, 20 mai 2012

vizita la antipa

toata saptamana a plouat, a fost frig, zici ca a fost toamna, am purtat pulovere, diferite geci care sa ma apere de ploaie si frig, azi insa dupa cateva ore de ploaie a iesit generos soarele. am mers de cateva ori la targul kiliprim insa nu mi-am luat nicio carte. noaptea alba a muzeelor a scos din case zeci de mii de oameni avizi de cultura, dornici sa stea la coada pentru a vizita institutiile culturale. mi-am luat de la h&m un pulover hanorac albastru-gri cu trei nasturi la gat si gluga. am mers la muzeul antipa, mi-a placut mult, o adevarata calatorie in lumea acvatica a pestilor, pasarilor, mamiferelor terestre de pe tot globul sau a insectelor. uimitoare varietatea miilor de specii de viata create de natura. au renovat frumos muzeul, fiecare vitrina prezinta animalele in mediul lor natural din zona respectiva. am ajuns pentru o plimbare in parcul titan, multa lume, la tarcul paunilor erau cinci cu cozile ridicate, nostimi in ritualul lor de curtare. pe lipscani langa banca nationala am vazut o interesanta expozitie de fotografie despre cetatile medievale din transilvania, sunt foate frumoase acele locuri. am mers mult prin oras pentru ca nu am vrut sa stau in casa, plimbarea m-a relaxat. stradutele cu case vechi parca sunt din alt timp, un trecut inca prezent. au inflorit teii, iasomia, mana maicii domnului, macii, orasul e cuprins de o explozie florala.

2 comentarii:

cipri care a stat in Cluj spunea...

Scri frumos, dar in contraste asa cum esti si tu ... cred. Frumos ... si imposibil.
Asculta Cinematic orchestra ... :-)

Cipri care statea in cluj spunea...

Aculta Cinematic ochestra
aici este link-ul:
http://www.youtube.com/watch?v=QB0ordd2nOI&feature=related