miercuri, 6 iunie 2012

who is the hunter?

calendaristic am intrat in vara insa vremea trece de la primavara la toamna de pe o zi pe alta. cand e cald, vara in toata regula, cand ploua si e racoare de zici ca vine toamna. mi-am mai revenit din supararile mele, m-am intalnit cu prieteni vechi, am umblat mult prin oras, mall-uri, parcuri, m-am plimbat cu bicicleta prin herastrau, am jucat badminton, am facut sex cu diversi tipi straini sau romani. de cateva ori am mers la bookfest, imi place sa ma plimb printre atatea carti, sa le rasfoiesc, mi-am luat doua carti de la polirom: pianista si sunset park. de la h&m mi-am luat un tricou gri inchis ce are desenat un aparat foto vechi si o pereche de boxeri negri la reduceri. in weekend noaptea am dat o raita prin cluburile gay, oribila atmosfera, muzica, m-am intalnit cu cativa amici si am stat de vorba. imi place berea cu limonada ciuc radler, numai buna pentru zilele calduroase de vara. am fost cu cateva prietene la diferite terase unde am mancat mici si pizza. de la vel pitar imi iau uneori covrigi cu stafide, iar de la carrefour bascute cu branza dulce si stafide. cateva seri m-am uitat la serialul sex and the city, este singurul serial care ma inveseleste si ma face sa uit de probleme. illusions never changed into something real.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna dimineata de 09 iunie. Scrii placut/ reconfortant. O sa te mai citesc.
Toti ne dorim o relatie frumoasa si echilibrata ( sau, aproape toti ) E greu pt ca vrem ca relatia sa fie, vorba din popor , si grasa si laptoasa si devreme acasa. O zi buna. Adi