vineri, 29 iunie 2012

catch me... make my heart beat faster

noaptea trecuta am dormit in hotel marriott, am cunoscut doi straini funny, ne-am futut de mai multe ori, a fost cool. aseara ne-am plimbat cu masina prin oras, imi place cum se vede bucurestiul din masina, apoi am mers la o terasa in centrul vechi. dimineata m-au invitat de am luat micul dejun. saptamana trecuta m-am futut in hilton cu un strain. serile trecute m-am intalnit cu un prieten spaniol ce mi-a adus o punga cu esantioane de parfumuri, ne-am plimbat prin centrul vechi si am mancat la caru cu bere. vor aparea noile parfumuri cacharel catch...me, gucci premiere, issey miyake pleats please, mademoiselle ricci nina ricci, jil sander everose, dsquared 2 potion for women, ungaro love kiss, valentino valentina assoluto, cartier declaration d'un soir, kokorico by night jean paul gaultier. am descoperit cateva trupe ce fac o muzica misto: craft spells, husky rescue, summer heart, violens.

Niciun comentariu: