duminică, 6 mai 2012

my heart feels sad

sunt un pic trist. azi noapte m-am intalnit pentru scurt timp cu iubitul meu sa ne luam la revedere, a fost in trecere prin bucuresti, a plecat spre olanda cu masina. mi-a parut bine sa-l revad insa m-am si intristat, nu stiu cand ne vom mai vedea. ramanem prieteni, putem comunica pe net, insa nu e acelasi lucru cand era langa mine si il strangeam in brate. tin mult la el, am fost apropiati. c'est la vie. nu fac o drama, viata merge mai departe, altadata am trecut prin chestii urate si tot le-am facut fata. cine stie ce imi rezerva viitorul, pe cine voi cunoaste, pe ce drumuri voi merge. important e ca mi-am castigat un prieten si ca am trait momente frumoase cu el. afara este cald, soarele arde, e deja vara. am dat o tura prin mall-uri, de la h&m mi-am luat doua tricouri din noua colectie surfing: unul bleumarin cu scris alb, celalalt verde turcoaz tot cu ceva text imprimat; iar la new yorker am gasit la reduceri o bluza cu maneca lunga bleumarin cu dungi rosii pe care pusesem ochii de cateva luni si o bluza-pulover bleumarin cu dungi gri, are guler alb de camasa si trei nasturi, este eleganta. am vazut filmul w./e. regizat de madonna, dragut, coloana sonora e foarte frumoasa si documentarul kingdom of the forest ce prezinta viata animalelor din nordul europei. am tras noile albume: garbage, here we go magic, infadels, keane, moby remixed, morten harket, norah jones, the rest si cateva ep-uri: lana del rey, miles kane, the mary onettes, noel gallagher, the raveonettes. albumul keane imi place mult. in iunie scot album nou maximo park, iar kaiser chiefs singles. vreau sa fac sex, sa fut, sa simt o pula buna in mine, sper sa gasesc cat mai repede ceva bun sa ma linisteasca.

Niciun comentariu: