joi, 10 mai 2012

invazia spaniola in alb-rosu

mii de suporteri de fotbal spanioli au invadat capitala in ultimele doua zile colorand stazile din centrul vechi in alb si rosu, toti fanii purtand tricouri de fotbalisti. galagiosi, cu berea in mana, non-violenti, au facut atmosfera de sarbatoare umpland stradutele. benefic pentru bucuresti ca am gazduit meciul de finala uefa, turismul si puburile avand mult de castigat. echipa din madrid a invins bilbao cu 3-0. valul de caldura s-a mai domolit, a si plouat, ieri am stat cu pulover pe mine, azi insa e soare, senin, o cladura placuta. m-am futut foarte bine cu un tip chelios, dotat, sunt linistit. mi-am luat un nou tricou h&m colectia surf, bleu-azur imprimeu pacific riders, merge purtat cu jeansi. au inflorit castanii, gradinile sunt pline de trandafiri roz, stanjenei bleu-lila, iasomie. la douglas au adus trei parfumuri masculine john varvatos, mi-a placut cum miroase artisan. parfumierii anunta noile arome floral-fructate ale verii: les cascades de rochas eclats d'agrumes, lady million eau de toilette paco rabanne, aire loewe sensual, eaudemoiselle de givenchy eau fraiche si eaudemoiselle de givenchy bois de oud.

2 comentarii:

Anonim spunea...

iti citesc de o vreme blogul, Tinere, si uneori ma amuz in sensul cel mai nobil al cuvantului. stii ce e un pic nasol ? faptul ca sexul ( ma rog in cazul tau mai bine spus sodomie consensuala) a fos dat jos de pe piedestal si a devenit ceva asa ca un act fizilogic intre mictiune-defecatie si alimentatie. in rest numai de bine. jaipuresx valahicus

Anonim spunea...

cateodata ,poate fi si asta, spre deosebire de dragoste, nu crezi valahule?