marți, 1 mai 2012

1 mai

ziua muncii o sarbatorim printr-un mare liber. cei care nu au plecat la mare, munte, strainatate, au avut multe de facut si in bucuresti. noi romanii ne-am obisnuit sa petrecem 1 mai inbuibandu-ne cu mici, gratare, sa bem litri de bere. eu am plecat in turneul mall-urilor, am facut shopping, de la h&m mi-am luat un set de doi chiloti bleumarin cu ancore albe, iar la new yorker am gasit reduceri jumatate din pret mi-am luat o camasa cu maneca scurta in dungi rosii, albastre, gri si un pulover bleumarin cu dungi bleu si trei nasturi la gat, imi vin perfect. o prietena m-a invitat in herastrau, ne-am strans cativa, intai am stat la o terasa si am mancat mici, apoi am stat la coada sa luam vaporasul pentru o plimbare pe lac, cat timp am stat la coada am savurat o inghetata big milk, dupa plimbarea cu vaporasul am mers la alta terasa unde am baut o cola, apoi am luat metroul si am ajuns in centrul vechi unde am mancat o pizza foarte buna. au inflorit stranjeneii si salcamii.

Niciun comentariu: