marți, 15 mai 2012

nu mai vreau sa fiu singur

este seara, ma simt singur, imi doresc un partener alaturi de mine cu care sa ma inteleg bine, sa facem lucruri frumoase impreuna, sa ne fie bine unul cu celalalt. beau ceai, ascult muzica, ma uit la seriale, documentare, insa nu imi este de ajuns, vreau un iubit, o relatie. nu ma mai multumeste doar sexul ocazional, am de oferit mult mai multe. stiu ca e greu sa gasesti pe cineva potrivit insa nu imposibil. la new yorker au reduceri, mi-am luat mai multe haine din magazinele lor sun plaza si unirii: un tricou navy bleumarin cu dungute bleu, un pulover albastru turkish sea cu dungi gri, un hanorac gros bleumarin cu ceva scris si jeansi straight rob. jeansi i-am probat cateva zile la rand, nu ma convingeau intru totul, insa imi vin bine, imi place croiala lor, faptul ca sunt destul de grosi merg bine cand e frig. dupa cateva zile calde azi a plouat puternic, s-a racorit considerabil. numai bine port noile pulovere. am noul album guillemots si cel mai recent live sade. maine incepe kilipirim la sala dalles.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut ...

Am citit ce ai scris si imi pare rau ca traiesti acele momente (de singuratate) ...


Te salut!
SB

Robert spunea...

Nu-ți pierde speranța, va fi bine!