luni, 30 aprilie 2012

boyfriends come and go

iubitul meu a plecat din bucuresti. nu era multumit de jobul de aici, i s-a oferit un job mult mai bine platit in olanda. de cand ne-am cunoscut a fost sincer cu mine spunandu-mi ca nu va sta prea mult in bucuresti, ca se va intoarce in olanda. m-am atasat de el, tin mult la el, ma obisnuisem sa fiu cu el, acum imi este greu sa fiu singur din nou. mi-a placut ca este un tip normal, sincer, bine intentionat, sensibil, romantic, generos, a avut grija de mine, mi-a oferit tot ce am vrut, am facut multe lucruri frumoase impreuna. din pacate a tinut prea putin, doar 6 saptamani. nu stiu de ce mi se intampla mie asa ceva. nu este pentru prima oara cand cunosc pe cineva de care imi place, cu care ma inteleg bine, pentru care pun sentimente, insa il prind pe picior de plecare. nu-mi este usor. lucrurile astea dor. am plans, am trecut prin niste stari nasoale. insa merg mai departe. el m-a intrebat: ce o sa te faci fara mine? i-am raspuns: ce am facut si inainte de a te cunoste. ca o ironie, acum citesc romanul lui kazuo ishiguro - sa nu ma parasesti.

Niciun comentariu: