vineri, 6 aprilie 2012

magnolia

deseori trec pe langa muzeul george enescu aflat in palatul cantacuzino, demult vroiam sa-l vizitez, azi mi-am facut curaj si am intrat. cladirea este una dintre cele mai frumoase din bucuresti, construita in stil baroc francez cu ornamente decorative art nouveau. atmosfera belle epoque se regaseste in intimitatea celor trei camere in care este permis accesul publicului vizitator, ce contin obiecte personale ale maestrului, marturii cu valoare istorica, culturala, artistica. m-a impresionat. zilele astea am facut multe poze copacilor infloriti, toata aceasta bogata inflorescenta este superba, ma fascineaza. de la carturesti mi-am luat alte doua carti polirom din colectia top 10+: ian mcewan - amsterdam si marguerite yourcenar - ca o apa care curge, iar de la bernschutz & co o cutiuta metalica vara la mare.

Niciun comentariu: