miercuri, 25 aprilie 2012

o plimbare cu vaporasul pe lac

duminica am mers cu iubitul meu sa ne plimbam in herastrau. vremea era frumoasa, parcul plin de flori si multa lume. intai am facut cateva poze cu fantana de la intrare, apoi am mers in gradina japoneza unde erau multi copaci infloriti avand niste flori mari roz cu multe petale ca niste bojori mai mici. o imagine frumoasa, idilica, dau acesti copaci plini de flori roz. am facut poze acestui peisaj paradiziac, apoi el a venit cu ideea sa luam vaporasul pentru o plimbare pe lac. ne-am suit in vaporas, a fost foarte placut, m-am bucurat ca un copil. senzatia de plutire lina este nemaipomenita. vaporasul da un tur de lac pana aproape de podul baneasa, calatoria dureaza aproximativ 20 de minute. de pe lac ai cu totul alta perspectiva asupra imprejurimilor. mi-a placut cum se vedea contrastul de culoare dintre luciul albastru-gri al apei, verdele frunzelor copacilor de pe mal si bleu-ul cerului incarcat de nori mari pufosi. pe lac erau multe barcute si hidrobiciclete. la unul din poduri am admirat multitudinea de pasari acvatice. ni se facuse putin foame, am intrat la hard rock cafe unde am servit o supa crema de legume cu crutoane. cam scumpe preparatele din meniu. impresionanta expozitia de obiecte ce au apartinut marilor staruri rock ce au facut istorie devenind legende. toate acele chitari, geci de piele, costume de scena sau discuri de aur sunt o marturie vie a unei epoci ce si-a pus amprenta in istoria contemporana si au marcat generatii intregi de oameni. dupa hard rock cafe am schimbat zona culturala intrand pe plaiurile mioritice ale muzeului satului. nu am stat mult aici, am dat o tura rapida, am facut cateva poze si am iesit. in drum spre casa ne-am oprit in alt parc unde am mancat patru mici. am petrecut o duminica frumoasa, imbinand miscarea in aer liber, cultura si gastronomia. acasa el a preparat o delicioasa ciorba de vacuta cu multe legume. in curtea manastirii radu voda este o magnolie galbena inflorita, nu vazusem pana acum magnolie galbena.

Un comentariu:

Dana spunea...

Intr-adevar, Herastraul e super frumos. In gradina japoneza inca n-am ajuns, dar am auzit ca este foarte frumos. Stiai ca poti participa cu postul asta la concursul de pe Merita Citit? Iti poti alege tu premiul oferit de Smuff, iar eu cred ca sunt super interesante cele dintre care poti alege.