marți, 17 aprilie 2012

documentare, filme, carti, ursuleti

de pasti am stat 4 zile la iubitul meu, lenevit fara griji, am facut cumparaturile impreuna, mancat friptura de oaie ca nu am mai gasit miel, oua rosii, pasca, cozonac, drob, am mers la biserica, la mall baneasa unde am intrat la starbucks am savurat o delicioasa felie tort de ciocolata si am baut o cafea mare cu caramel; de la humanic mi-am cumparat incaltaminte sport lock din piele la un pret foarte bun; m-am uitat la serialele mele si 3 documentare bbc: venice 24/7 (6 parti); sex and sensibility: the allure of art nouveau, 3 parti despre superbul stil ce a inflorit la sfarsitul secolului 19 in paris si vienna; secret life of birds, 5 parti ne prezinta viata multor specii de pasari ce traiesc in tara galilor. au inceput 3 seriale noi: apartment 23, girls, touch. muzici noi am: noul single keane, faithless live from brixton, florence and the machine mtv unplugged, here we go magic, miike snow, morton harket, the chemical brothers live from japan. mi-am luat doi ursuleti dragalasi, unul mic gri imbracat cu un tricou roz, celalalt este bej dintr-un material fin, scamosat. de la carturesti mi-am cumparat romanul platforma scris de michel houellebecq, in colectia polirom top 10+. apar noile parfumuri feminine: chopard enchanted, escale a parati dior, eau de giorgio beverly hills. florile copacilor s-au scuturat, a batut vantul si a plouat, insa a inceput sa infloreasca liliacul.

Niciun comentariu: