duminică, 11 martie 2012

why are you single?

intotdeauna incerc sa imbin utilul cu placutul in diferite forme, sunt pragmatic, stiu ce vreau, uneori este mai greu sa gasesc ceea ce caut. azi am facut turneul mallurilor, imi place sa fac miscare, sa ma plimb prin magazine, sa vad ce a mai aparut nou. la springfield am gasit la reduceri un tricou bleumarin cu scris rosu, l-am luat. astept sa se incalzeasca afara, sa port noile tricouri. sunt atatea lucruri frumoase pe care mi le-as cumpara insa nu mi le permit. e destul de frustrant insa incerc sa nu fac din asta o drama. ma limitez la cat pot si ma bucur de tot ce obtin. ieri m-am intalnit cu un englez de origine pachistaneza, mai masliniu la ten, paros, simpatic, traieste la londra, am mers impreuna pana la ikea sa mancam piept de pui cu paste, legume fierte si cartofi prajiti, au fost foarte bune, apoi am dat o tura prin mall, ne-am intors in oras si am mers la garsoniera unde sta el. i-am tras-o de doua ori si m-am culcat ca eram foarte obosit. am dormit bine la el. saruta bine, e senzual. m-a intrebat de ce nu am un boyfriend. cum se face ca un baiat asa dragut ca mine este singur? asta ma intreaba toti strainii. noi romanii suntem niste ciudati cu mari pretentii si orgolii stupide. imi place sa cred despre mine ca nu sunt un roman tipic. apar noile parfumuri voyage d'hermes eau de parfum, lanvin jeanne couture, lolita lempicka l'eau en blanc, flower tag eau de parfum kenzo, miroir des majestes thierry mugler.

Un comentariu:

Anonim spunea...

so...why are you still single?