duminică, 25 martie 2012

a new sunny morning

dimineata o incep cu o laba, ma ajuta sa stau linistit cateva ore, ma relaxeaza, insa laba o fac decat in unele dimineti, asa din cand in cand, apoi fac dus, beau cafeaua, descarc serialele si plec la job. in unele dimineti ma uit la cate un serial sau doua, depinde cum am timp. cand dorm la cineva incep dimineata cu un zambet dulce adresat partenerului si un pupic sau un sarut mai prelung, depinde de dispozitie. la job citesc cateva ore bune. seara merg prin malluri, centrul vechi, uneori cate o vizita la prieteni sau stau acasa ma uit la seriale, beau ceai, ascult muzica, citesc. pot face sex, manca, asculta muzica, shopping, in orice moment al zilei. dupa o pauza de o luna seria 4 fringe continua cu noi episoade interesante. a inceput seria a doua fairly legal. am noul album madonna, nu-mi place, prima impresie: what the fuck is that? aseara am fost invitat de niste prietene la un restaurant, am halit ca o termita pizza, piept de pui grill cu cartofi prajiti, salata si papanasi. mi-am luat pantofi sport t-sign gri inchis de la humanic, tricou bleumarin cu scris imprimat h&m si o statuie deco argintie buddha de la bam boo. scot noi albume norah jones, keane, garbage, kosheen, scissor sisters.

Niciun comentariu: