luni, 19 martie 2012

spring

in ultimele zile vremea s-a incalzit considerabil, in sfarsit a venit primavara. ieri m-am plimbat prin herastrau cu un amic german, am inconjurat tot lacul pana la podul de cale ferata baneasa, ne-am intors pe cealalta parte, iar la iesirea din parc am baut o cola. seara am fost in vizita la un prieten, a facut de mancare piept de pui la gratar cu mix de legume fierte, au fost foarte bune. de la h&m mi-am luat o geaca subtire de primavara bej kaki si un tricou bleu intens cu patru nasturei la gat. la anticariat am gasit la un pret foarte bun cartile coco chanel si scrisori de dragoste, ambele scoase de editura rao. mi-am luat ceai verde cu ghimbir si iasomie de la kaffa. trendul parfumurilor sport continua cu kenzo homme sport. am noile albume dodgy si the shins. centrul vechi s-a umplut de terase si lume care freamata dintr-o parte in alta in cautare de senzatii, fun.

Niciun comentariu: