miercuri, 28 martie 2012

fake ejaculation

de cateva zile ascult pe repeat noul album madonna, au inceput sa-mi placa cateva piese, insa am senzatia ca au ceva influente din hiturile ei anterioare. deasemenea am ascultat albumele david bowie, keane, oasis, the chemical brothers. serile trecute am facut ceva ce nu am mai facut pana acum: am mimat o ejaculare. eram la dus cu partenerul meu, intai l-am facut pe el sa termine, apoi m-am intors cu spatele, el lipit de spatele meu ma masturba, mi-a venit sa termin insa nu am putut, asa ca am mimat ca-mi dau drumul, nu vroiam sa ne chinuim prea mult pana la apogeu. el nu a observat nimic. m-am intors si i-am zambit frumos ca si cum as fi fost satisfacut. daca as fi fost in pat nu as fi putut face asta, asa sub dus cu atata apa si abur a fost insesizabil. desigur, mi-ar fi placut sa termin insa uneori se intampla sa nu pot, atunci nu vreau sa las impresia ca ar fi vina partenerului. pana la urma o partida de sex reusita nu se reduce doar la a-ti da drumul, e mai important continutul decat finalul. de la h&m mi-am luat un tricou polo bleumarin si o bluza bleumarin-gri inchis cu manecile bleu-gri; de la carturesti cartea polirom top 10+ particule elementare - michel houellebecq, imi place cum scrie, ilustreaza admirabil criza existentiala si sentimentala a omului contemporan; iar de la kaffa ceai verde sencha lemon. sunt in stare sa fac shopping zilnic, ma face sa ma simt bine, fericit.

Niciun comentariu: