duminică, 4 martie 2012

the artist

am vazut multi-premiatul film alb-negru mut the artist, mi-a placut. este un film clasic cu o poveste simpla insa are actiune, ritm, nu te plictiseste. filmul spune povestea unui actor de succes din anul 1927 cand filmele erau mute, insa lumea evolueaza, apar noi tehnologii, gusturile publicului se schimba, din 1929 flmele incep sa aibe sunet. el nu se adapteaza noilor cerinte, cariera lui devine un fiasco, isi pierde succesul pe care l-a avut odata. in acelasi timp se naste o noua stea, o tanara actrita incurajata de actorul simbol al filmelor mute, ea cucereste rapid inimile publicului, insa nu uita de unde a plecat si nu ramane indiferenta la drama lui, vrand sa il ajute in relansarea carierei. simpatic este cainele actorului, un fox terrier dresat, jucaus si foarte inteligent. the artist merita vazut, te transpune in lumea uitata a secolului trecut. am mers prin mall baneasa, la springfield inca au reduceri, mi-am luat doua tricouri, rosu inchis si albastru inchis, au imprimat ceva scris, iar de la bam boo mi-am luat o cana de cafea gri cu interiorul negru pe care scrie coffee de-a lungul canii. ascult ultimele albume david bowie.

Niciun comentariu: