sâmbătă, 10 martie 2012

relaxing foam bath

aseara am fost in vizita la un prieten elvetian cu care ma cunosc de cativa ani. dupa ce am facut sex, o suge super bine, mi-a facut o surpriza placuta, o baie cu multa spuma si confeti colorate din sapun. jumate de ora am stat in cada cu apa calda invaluit de spuma, lumanari aprinse, un pahar cu cola, a fost foarte relaxant, m-am simtit printesa. de multe ori iti trebuie foarte putin sa iti creezi un moment placut de relaxare, iti este la indemana, nu ai nevoie de nimic complicat, simplitatea lucrurilor iti da toata satisfactia. el mi-a adus cateva sticle abercrombie & fitch fierce cologne si ciocolata elvetiana nuss noisettes. ni se facuse foame, am mers de am mancat o shaorma de pui la dristor kebap. mi-am luat un nou tricou springfield la reduceri, bleumarin cu un 5 caramiziu imprimat. la new yorker au adus multe tricouri frumoase, colectia de primavara e chiar misto, insa scumpe. 3-pack boxer shorts h&m sunt misto in culori vesele. am vazut my week with marilyn, film clasic british si hugo, o poveste fantastica cu un pusti simpatic. ma uit la un nou serial awake, despre un politist detectiv ce traieste concomitent intr-o dubla realitate, neputand face distinctia dintre ele pentru ca ambele i se par reale. in urma unui groaznic accident de masina sotia si baiatul mor, trauma post accident il transpune in dubla realitate iluzorie, in una sotia traieste, in cealalta baiatul este viu. el se simte confuz si singur. dintre parfumurile nou aparute imi plac diesel only the brave tattoo, gucci guilty intense pour homme, carolina herrera 212 vip men, trussardi uomo, dsquared2 potion, jean paul gaultier kokorico, dior homme sport, l'homme libre ysl, guerlain l'homme l'eau boisée, azzaro pour homme l'eau, allure homme sport eau extreme chanel.

Niciun comentariu: