sâmbătă, 27 noiembrie 2010

birds

dintotdeauna mi-au placut animalele, pasarile sau insectele. sunt fascinat de ele. de-a lungul timpului au reusit sa se adapteze mediului, sa supravietuiasca oricaror conditii. le admir frumusetea, delicatetea, inteligenta, evolutia, puterea. de cateva seri ma uit la o serie de 4 documentare bbc birds britannia, ce prezinta viata numeroaselor specii de pasari ce traiesc in regatul unit, pasarile din gradina, cele de apa, marine sau cele de la tara. captivant. deasemenea ma uit la alt documentar bbc coast and beyond, o impresionanta calatorie de-a lungul coastei britanice si nu numai, descoperind locuri si povesti ce au facut din englezi o natiune insulara. ca tot vorbesc de pasari mi-am adus aminte de un film mai vechi birdy, despre un baiat cu probleme psihice care se credea pasare si vroia sa zboare. coloana sonora este la fel de stranie precum filmul, compusa de peter gabriel. cu multi ani in urma am tras-o pe caseta de la un prieten care o avea pe cd. gandul ma duce si la celebrul film cult horror the birds a lui hitchcock. l-am vazut cand eram mic, m-a speriat atunci. suede au o piesa to the birds: don't take your life cos your bicycle won't fly, you may be going to heaven tonight... and i'll sing to the birds that will save my life.

Niciun comentariu: