miercuri, 8 septembrie 2010

xeryus rouge

spuneam cu ceva timp in urma ca am facut o pasiune pentru culoarea rosie. pentru ca am o personalitate bine conturata, ma cunosc suficient de bine, sunt constant si gusturile nu mi se schimba dupa cum bate vantul, pastrez vie in continuare placerea pentru culoarea rosie. rosul este vizibil, sare repede in ochi, nu poate trece neobservat. ieri mi-a venit comanda la parfumul xeryus rouge givenchy, mi-l doream, mai multi prieteni il au, este persistent, da bine pe mine, nu puteam sa nu-l am. este oriental-picant-lemnos, are in compozitie: fruct de kumquat, cactus, tarhon, flori de muscata, cedru, cuisoare, lemn de santal, mosc alb, ambra gri. am facut o achizitie buna cu acest parfum, chiar miroase a rosu incandescent.
inainte de a pleca la mare vazusem la anticariat cateva carti, albume de arta de-ale mele, pe care vroiam sa le cumpar, asa ca am revenit si am avut norocul sa le gasesc: how to read paintings, the secrets of the artist's studio, movements in painting. in plus am avut marele noroc sa gasesc la un pret foarte bun cartea viata cu sora mea madonna scrisa de christopher ciccone, fratele madonnei. o vroiam de cand a aparut insa mi s-a parut scumpa, uite ca am gasit-o ieftin. abia astept sa o citesc.
albumele pe care le anuntam iata ca au inceput sa apara: brandon flowers, the charlatans, hurts, interpol, james, jenny and johnny, junip, manic street preachers, syd matters, the high violets. am cateva episoade din seriale de vazut, restante, sper sa am dispozitia sa le vad. ma simt cam obosit, dorm prost noaptea, as vrea sa am cel putin o zi libera in care sa ma uit la filme sau sa hoinaresc prin magazine. simt ca-mi lipseste ceva: dragostea. sa o daruiesc si sa o primesc de la cine trebuie. toamna devin nostalgic, simt nevoia sa impartasesc sentimentele inimii. where is love? does it fall from skies above? where are u my love?