sâmbătă, 4 septembrie 2010

toamna la mare

de ieri sunt la mare la eforie nord cu un prieten. m-am trezit inaintea zorilor sa prind primul tren care a venit cu intarziere de 1 ora si am facut 4 ore jumate pana aici. cat timp a stat trenul in constanta am dat o fuga si-am luat covrigi foarte buni de la o covrigarie pe care o stiu langa gara. ieri vremea a fost foarte buna, soare, am facut plaja, baie in mare, m-am intalnit cu alt prieten din bucuresti, seara ne-am plimbat prin statiune, am mancat la o cofetarie cate o prajitura foret noir. azi sunt nori, e vreme inchisa, insa am fost si m-am plimbat pe plaja, am adunat scoici albe. imi place sa merg descult prin nisip, e o senzatie foarte placuta care ma relaxeaza. suntem cazati la un hotel de doua stele, curat, ok. ma bucur ca in sfarsit am ajuns la mare. pe la pranz a iesit soarele de dupa nori, asa ca am prins 3 ore de plaja, plus o baie buna in mare. marea era destul de agitata, m-am zbenguit in valuri. spre seara m-am intalnit cu un prieten din constanta, ne-am simtit si noi bine la hotel, apoi am iesit la plimbarea obisnuita de seara.
in cea de-a treia seara am iesit cu surorile la o terasa de-am mancat o prajitura, apoi ne-am plimbat pe faleza si am admirat marea in noapte. unul din tipii pe care i-am cunoscut m-a placut si se tot tinea de capul meu insa nu i-am putut impartasii aceleasi sentimente. am cunoscut pe plaja alt tip care mi-a placut, barbat serios, prezentabil, cu care am facut sex sub dus si am legat o prietenie. in ultima zi am facut plaja, baie in mare si alte nebunii sub salciile de la sosea langa linia de tren. catre seara am luat trenul inapoi spre bucuresti lasand in urma marea care nu e niciodata singura.

Un comentariu:

Raluca spunea...

Imi face placere sa iti citesc blogul si ma bucur ca am dat peste el, cautand bloguri despre parfumuri, pasiunea mea.