miercuri, 15 septembrie 2010

amor amor

uneori lucrurile se leaga de la sine involuntar de vointa noastra. karma, destin. in cazul meu, trecand prin perioada rosie, observ ca aceasta culoare a devenit tot mai prezenta in viata mea. poate era si inainte insa nu o observam eu. lucrurile pot fi tricky. vecina unui prieten mi-a dat sticla amor amor cacharel, este rosie in forma de butelie, fiind un parfum floral fructat dulce. contine coacaze negre, grapefruit roz, mandarina, portocala rosie, floare de malati (o specie de iasomie indoneziana foarte parfumata), bergamota, caisa, crin alb, iasomie, lacramioare, trandafir, scortisoara cassia, ambra cenusie, mosc alb, boabe tonka, vanilie, cedru, santal. cu atatea ingrediente exotice persistente, amor amor este un amestec exuberant de fructe care aduc un omagiu dragostei la prima vedere sau dragostei redescoperite. pasional, tentant, impulsiv, electric, seducator.
pasiunea mea asupra parfumurilor nu are limite decat atunci cand nu mai am bani pe card. nu ma pot abtine, mi-am comandat apparition homme intense ungaro, pe care l-am primit ieri. o compozitie olfactiva senzuala, aromat-oriental-lemnoasa, incatusata intr-o stricla rosu aprins, bazata pe note fresh de rubarba, mandarina, incalzite cu note picante de coriandru, ceai, anason, invaluite intr-o baza orientala de vanilie, ambra, radacina de lemn dulce.
de la dm mi-am luat o punga de cosmetice: gel de dus balea cu citrice momente magice, miroase atat de bine ca imi vine sa-l mananc, sampon din gama alverde, lotiune de corp cu extract de bambus, ulei de jojoba si plante, lotiune hidratanta pentru picioare cu grapefruit, menta, camfor si aloe vera. imi plac mult produsele dm. am colindat prin patru malluri si ikea. la deichmann in afi am gasit adidasi negri cu dungi albe la un pret foarte bun, i-am cumparat imediat. la ikea am fost cu o buna prietena si am mancat piept de pui cu cartofi prajiti iar ca desert deliciosul ecler cu crema cappuccino. as manca in nestire aceste eclere.
noile muzici: antony and the johnsons, the cranberries live, harrys gym, junip, margot and the nuclear so and so's, the script, skunk anansie, unkle.
un bun prieten s-a intors de la festivalul de film din venetia, ii voi face o vizita sa-mi povesteasca ce mai este nou in lumea filmului.

3 comentarii:

Raluca spunea...

Diseara este noaptea filmului romanesc, un eveniment organizat concomitent la mai multe cinematografe (MTR, Studio, Elvira Popescu, Uranus 144, Fabrica etc). Vezi pe net, daca te intereseaza. E cam greu de ales...

psi spunea...

personal consider că parfumurile cacharel se adresează unui segment de piață cu vârstă tânără. acordurile lor principale, semnătura casei, mă duc cu gândul la un parfum inițiatic. amestecul de floral-dulce-virginal spre asta tinde, iar crinul este un simbol pe care îl reiterează în toate compozițiile lor. un crin virginal, asociat cu mireasa pură, regăsit în eden, zen, noa...
apparition am mirosit și eu de curând, dar în varianta feminină. puțin prea anisat, balsamic pentru gustul meu și o tentă cam volatilă.
nu știu însă cum este masculinul.

Anonim spunea...

Saluare ! Cum sunt cosmeticele de la Balea ? De la Balea For Men,in special. E in Brasov un magazin drogerie markt,dar n-am fost pana acum si nu cumpar pana nu aflu opinii Si te-as ruga sa-mi spui cam ce cosmetice contine aceasta gama de produse(oare contine si lotiune de corp? cred ca exista,am vazut pe RTL-Germania,o reclama la lotiune de corp AXE):) Multumesc !