miercuri, 1 septembrie 2010

a venit toamna

dupa caldurile caniculare care ne-au transpirat si maduva oaselor iata ca vremea s-a racit brusc luandu-ne prin surprindere. noptile sunt reci acum, incet dar sigur vine toamna. ma imbrac cu haine grosute, geaca chiar, iar noaptea inchid geamul si ma invelesc cu patura.
serile trecute am ajuns la brasov cu masina unui amic, nu am stat mai mult de o ora jumate, cat am dat o tura prin centru, am respirat aer curat de munte, apoi ne-am intors la primele ore ale noptii. mi-a prins bine scurta iesire, chiar daca drumul a fost obositor. nu mai ajunsesem de vreo 5 ani in brasov, am tot trecut cu trenul insa nu m-am oprit. imi doresc sa stau cateva zile aici, sa-mi fac o mica vacanta.
am fost cu un prieten la unul din magazinele dm-drogerie markt, ii stiu din germania sau vienna, mi-am luat gel de dus, spray deodorant, crema de maini, pasta de dinti si vitamine efervescente. imi plac produsele lor, sunt ieftine, calitative, le folosesc cu drag si incredere.
au aparut noi parfumuri insa nici unul nu este wow. lady million rabanne, guilty gucci, absolutely me escada, 212 vip herrera, blue de chanel, champion davidoff, boss bottled night hugo boss. deja toti se copiaza unii pe altii, scot parfumuri comune, lipsite de personalitate, unicitate, care nu mai persista.
noile muzici pe care le-am tras sunt: hurts, junip, ra ra riot, royksopp, syd matters, thievery corporation. in curand vor lansa noi albume antony and the johnsons, brandon flowers, the charlatans, interpol, james, jamiroquai, manic street preachers, the script, unkle. le astept cu nerabdare.
a venit toamna, acopera-mi inima cu ceva, cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Niciun comentariu: