joi, 2 septembrie 2010

impression, sunrise

pentru ca este soare, chiar daca vantul bate in rafale, am iesit sa ma plimb. am ajuns la libraria adevarul unde am vazut un superb album impressionism editat de taschen, nu am stat mult pe ganduri si l-am cumparat. trebuia sa am o lucrare de asemenea valoare. ca tot eram in zona am intrat in anticariatul pe care il frecventez unde am gasit cateva albume de arta splendide despre impresionism si arta moderna, scoase de edituri britanice, la preturi super bune. the pocket encyclopedia of impressionists; modern art 1905-1945; great painters. sunt innebunit dupa pictura impresionista franceza. mi-ar placea sa vad in realitate aceste minunate lucrari, pana atunci ma multumesc sa citesc despre ele, sa le admir in albume de arta.
am vazut un documentar interesant facut un un englez care calatoreste cu balonul deasupra continentului african, intitulat african balloon adventure. ne prezinta diversitatea vietii salbatice, anumite specii rare sau relatia dintre animalele africii si oamenii ce traiesc in acele tinuturi.

Niciun comentariu: