duminică, 26 septembrie 2010

plimbare pe malul dunarii

la inceputul saptamanii am fost doua zile in vizita la mama, in orasul meu natal de pe malul dunarii. in ziua in care am ajuns bunica implinea 96 de ani. catre seara m-am plimbat pe faleza, am privit dunarea ce curgea lin, un slep ce trecea parca plutind si reflectarea luminii lunii dispersandu-se in negura apei. a doua zi de dimineata am mers cu mama la cumparaturi in billa, apoi la pranz am trecut la liceul pe care l-am terminat in urma cu mai bine de 17 ani. am o amica ce lucreaza acolo, nu o mai vazusem de ani buni, nici nu stiam daca o s-o mai gasesc, mi-a zambit larg de cum m-a vazut. am stat la povesti, am aflat ca doar cativa profesori pe care i-am avut au ramas in liceu si cand sa plec l-am intalnit pe profu de sport care insa nu m-a recunoscut, a trebuit sa-i spun cum ma cheama si imediat si-a adus aminte. oare asa mult m-am schimbat fizic in toti acesti ani? m-a intrebat unde-mi sunt cerceii. i-am raspuns ca acum sunt un baiat serios. seara m-am vazut cu un bun prieten, coleg de liceu, singurul cu care am tinut legatura in toti acesti ani. mama mi-a dat sa mananc numai bunatati: supa de pui cu galuste, snitel din piept de pui, somn prajit, pizza, salata de boeuf, galuste cu prune, tarta cu prune, chec.
ma uit la doua documentare care sunt in 3 parti: islands of britain si lost land of the tiger - o calatorie in bhutan in incercarea de a descoperii tigri in habitatul lor natural. au inceput noile sezoane din: dexter, fringe, life unexpected, the vampire diaries. am tras si vazut primul episod din cateva seriale noi, ce mi s-au parut interesante: the event, lost girl, raising hope, undercovers.
am noile albume: athlete, figurines, fran healy, guster, interpol, owen pallett, piano magic, rpa & the united nations of sound, skunk anansie, the lovetones.

Niciun comentariu: