vineri, 28 mai 2010

summer all the way

de cateva zile este vara in toata regula. soarele arde, caldura mare, putem face si plaja daca vrem. baietii s-au dat la pantaloni scurti, ah! ce picioare de barbati feroce si ce funduri misto au unii, imi vine sa ejaculez instant. ha ha ha. sunt ca girofarul pe strada. unii romani sunt chiar frumosi. asta-mi spunea ieri un amic mexican, ca vede multi barbati frumosi sau care arata bine. e frustrant sa vezi atatea bunaciuni si sa nu le poti macar gusta. asta ne e soarta aici... inghitim in sec si mergem mai departe, altfel esti busita.
cu amicul mexican am luat pranzul pe terasa la carul cu bere si cina la mama. mancare buna, desert delicios, barbati futabili, povesti de facut conversatie.
in plimbarile mele pe stradute am inspirat superbul parfum al iasomiei si mana maicii domnului. sunt nebun dupa mirosul lor divin.
am tras vreo 15 filme gay interest la care ma voi uita zilele astea. vorba unui prieten: s-a mutat cumva gay festu cu proiectiile la tine in mansarda? :)))
in iunie-iulie ies noile albume: delays, kele (solistul bloc party), kula shaker, kylie, morcheeba, scissor sisters, the chemical brothers, the coral. le astept cu nerabdarea unui narcoman.

Un comentariu:

Anonim spunea...

io le-am vazut aproape pe toate astea. shelter mi s-a parut cel mai misto.
http://www.afterelton.com/movies/2009/9/greatest-gay-movies?page=0%2C3