luni, 10 mai 2010

back to the city

aseara tarziu am ajuns acasa. am facut cu trenul 9.30 ore de la timisoara. zona caransebes-severin este superba, dealuri, tunele, serpentine, padure, totul verde proaspat, miros de salcam, un peisaj care mi-a incantat ochii. pe la orsova-portile de fier-mehedinti am trecut pe langa dunare, lata dunarea in zona asta. dupa craiova am vazut multe campuri cu flori galbene de rapita, superb contrast dintre galben, verde si maroul pamantului. pe marginea sinelor de tren au inflorit gingasii maci. ador rosul lor specific.
am mai tras cateva muzici noi: gorillaz, james, keane, massive attack remixes, nada surf, the national, we have band, unkle. sunt anuntate noile albume: delays, faithless, kylie, oasis, scissor sisters, the chemical brothers.
ma uit la documentarul tropic of cancer, are 6 parti, prezinta o frumoasa calatorie de-a lungul pamantul prin toate tarile strabatute de tropicul racului. inceputa in mexic, traversand vestul saharei, continuand prin india, sudul chinei, incheindu-se in hawaii. si la un nou serial simpatic: gravity.
un prieten mi-a dat doua sticle de parfum superbe: lolita lempicka si mahora guerlain, trebuia sa le am in pretioasa mea colectie.
mi-am luat un hanorac frumos de la new yorker, in dungi gri si albastre, pusesem ochii pe el mai demult, acum am avut norocul sa-l gasesc redus la mai bine de jumatate din pret, nu puteam refuza asa o oferta pentru ca-mi place sa fiu dress for the moment.

Niciun comentariu: