marți, 25 mai 2010

marsul diversitatii, parfumuri, muzici

in colectia sticlutelor de parfum au intrat cateva noutati primite de la prieteni(e): miss dior, miss dior cherie, eclat d'arpege lanvin, gucci envy, gucci by gucci pour homme, no 4711 eau de cologne. deja nu mai am loc unde sa le expun si le-am asezat deasupra cartilor, arata bine aranjamentul meu parfumo-literar.
sambata am fost la marsul diversitatii, al nostru gay pride parade. colorat precum rainbow-ul, cu travestite imbracate in rochii impresionante ca la opera, sclipici, pene, masti, gay curajosi si activisti, politicieni, reprezentanti ai ambasadelor si alti gay friendly people, am marsaluit cu totii pe bulevardul unirii spre casa poporului. pentru ca politia, ca masura de siguranta, a blocat traficul si toate caile de acces din perimentrul marsului, am avut senzatia ca marsaluiesc pentru blocuri goale. nu stiu daca au fost spectatori la balcoanele blocurilor pentru ca nu se vedea nimic din cauza frunzelor copacilor. doar la final in parcul izvor am vazut curiosi sau gura casca tinuti la distanta de politie. eu m-am dus ca observator, sa fac poze, sa ma intalnesc cu amici. pana la urma e un eveniment unic in peisajul autohton si asa destul de tern. mi se pare mult zgomot pentru nimic acest gay pride, oricum aici nu se va schimba nimic in bine, mentalitatile sunt cele pe care le stim cu totii, iar gayi nu au curajul sa iasa out in strada. cred ca gaylor nu le pasa de drepturi, vor sex in anonimat.
ieri am mers la noul mall din piata sudului sun plaza, in afara de cateva magazine cunoscute care se gasesc in toate mallurile, in rest nimic nou. mi-a placut magazinul new yorker, cu toate ca spatiul pt barbati este mic comparativ cu cel al femeilor. apoi am luat metroul ajungand in parcul herastrau, unde am inchiriat o bicicleta si timp de doua ore am pedalat frenetic. cand m-am dat jos mi-a tremurat tot corpul pentru cateva ore. insa cel putin am facut miscare.
muzici noi: a silent film, un ep editors, faithless, noul single goldfrapp, menomena, moby remixes, roofwalkers, smooth, o compilatie sunday times cu the chemical brothers ce include noul single, the courteeners, the cranberries live.
ma uit la un nou serial royal pains, am prima serie.
azi am fost la conferinta de presa a tiff-ului, ajuns la a 9-a editie. poate ajung la cluj in perioada festivalului.

Niciun comentariu: